HANNAMARTINA

TIPS: JULFILMER

Publicerad 2014-12-07 16:30:00 i TIPS,

Här är några bra filmer, jag är lite osäker på Välkommen till familjen, jag har inte sett alla dessa. Men de flesta har jag sett och de är jättebra och mysiga! Vi måste ju får upp julstämningen lite eller i alla fall jag måste det! 
Hoppas någon av dessa filmer intresserar er! ♥
 
               
                  
Alla ensam hemma // Elf // Ett päron till farsa firar jul // Merry christmas Mr Bean
The Holiday // Tomten är far till alla barnen // Love Actually // Välkommen till familjen // Adam & Eva // Sunes jul // The Grinch // En julsaga 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela