HANNAMARTINA

MAGSJUKA/MATFÖRGIFTNING...

Publicerad 2014-12-16 20:42:34 i ALLMÄNT,

Ja, jag har varit sjuk :(
Men nu mår jag bättre och imorgon ska jag till skolan igen! Och då är det matteprov, men detta är det sista provet som jag har denna terminen- gud vad skönt det ska bli att få det gjort! 
Sen på torsdag så ska jag träffa Annie, mysigt. Vi har inte setts på ett tag. 
 
Nu de kommande dagarna innan julafton så ska jag faktiskt försöka packa lite så jag inte behöver packa allt en dag innan vi ska flytta. Det är ju trots allt inte långt kvar. Ungefär den 10e januari flyttar vi. 
Det är spännande och ledsamt på samma gång. Men jag kommer ju fortfarande träffa Johan. Så det kommer nog bli bra! 
 
Nu ska jag fixa i ordning lite, läsa igenom matten en gång och sen ska jag sova. För jag vill sova ordentligt och länge inatt. Hur det blir får vi väl se, haha. 
 
Vi hörs imorgon igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela