HANNAMARTINA

IPHONE 6 VS SAMSUNG GALAXY S5

Publicerad 2014-12-07 14:30:00 i ALLMÄNT,

           
     
 
Ja, från början så ville jag inte ha en iPhone 6 men sen när jag började läsa om den och såg min kompis iPhone 6 så blev jag mer intresserad av att skaffa en sådan. Men sen så blev jag tveksam ändå för den kostar otroligt mycket och jag blev osäker. Min bonuspappa Johan har haft en Samsung Galaxy s5 ett tag och han tycker den är jättebra. Den har större skärm än iPhone 6 men den är inte större tror jag inte? Han har två, fråga mig inte varför, haha. Men jag ska få testa en sådan för att se vad jag tycker om den. Man får ha den ett tag för att vänja sig vid den. Den är billigare än iPhone 6 men man får mycket telefon för pengarna och det verkar jättebra. Skön att hålla i, man kan lägga till extra minne, vattentät så man kan ta kort under vattnet, bra kamera, mycket inställningar och sådant och allt låter väldigt positivt! 
Jag har haft iPhone sen jag var 13? 14? Jag kommer inte ihåg men därför skulle det vara kul att testa något annat nu. Dock är jag inte så mycket för förändringar... vissa förändringar klarar jag av och tycker är kul men typ byta telefon eller byta ut något annat som jag är van vid är lite svårare. Det går men jag blir väldigt skeptisk i början innan jag vänjer mig igen. Jag hoppas att jag kommre gilla Samsung Galaxy s5, för den verkar bra och den är fin och jag får ju faktiskt testa något annat än iPhone också även fast jag älskar iPhone. Vi får se hur det blir och jag återkommer med resultat och min egen åsikt om telefonen. 
Det känns verkligen som att alla har iPhone nu? Ingen testar något annat. 
Jag säger inte att iPhone är dålig eftersom jag är en Apple-älskare. Men det är bra med förändringar ibland även om man inte alltid tycker om förändringar. Men jag tror att detta kommer att bli bra! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela