HANNAMARTINA

IDAG SJÖNG JAG

Publicerad 2014-12-13 21:25:35 i ALLMÄNT,

Ja, 95% av dagen har bestått av sång. Annars har jag även pluggat, spelat panda pop på telefonen och 2 andra spel som jag ladda ner som är i samma serie, haha. 
Nu ska jag kolla på The Carrie Diaries, ja jag har sett den innan men jag tycker den är bra och jag vill titta igen, jag kommer nämligen inte ihåg så mycket från första säsongen, bara den andra. 
Hade tänkt kolla på Teen Wolf eller nått men jag har det är lite roligare att kolla på något annat ibland också, även om jag redan har sett denna. 
 
En kille som jag såg i somras när vi var ute med båten ser precis ut som Austin Butler som är en av huvudrollerna, fast hade lite mer muskler ;) Haha!
 
Nej, nu ska jag hämta lite mys och kolla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela