HANNAMARTINA

GODMORGON?

Publicerad 2014-12-07 12:27:48 i ALLMÄNT,

Nej, det kan man inte säga när klockan är över 12... Men jag har fortfarande pyjamas på mig och inte bäddat sängen eller någonting ännu. Dagen består av plugg och tedrickade och en lång härlig dusch och lite planering inför inköp som jag ska göra när det är mellandagsrean och även efter. 
Jag kände mig en aning stressad för en stund sen men nu har jag skrivit upp allt som måste göras idag och nu är det bara att hinna med allt och det ska nog gå om jag bara planerar det rätt.
Ikväll blir det nog lite julkortspyssel- vi gör alltid våra egna på andra advent. Så det måste jag ju hinna med för att jag vill skicka till min familj och vänner. 
 
Morgonen har spenderats med att kolla på saker och tittat lite efter julklappar på nätet. 
Mitt rum måste städas... det måste verkligen städas! Haha, speciellt nu innan jul. Men jag har bara inte haft någon ork över. Jag har bara prioriterat skolan just nu och när jag hae haft tid över så har jag bara gjort ingenting eller träffat kompisar. Men ska försöka göra det i veckan eller om jag hinner idag. 
Denna veckan är det två prov och en inlämning. Två svåra prov dessutom. Franska (hjälp!) och Sociologiprov, vår lärare som vi har i sociologi gör lite svåra prov men förhoppningsvis kommer det att gå bra! Jag ska göra så gott jag kan. Därför måste jag se till att köra igång ordentligt idag!
Nästa vecka är det ett svårt och ett medelsvårt kan man väl säga. Matteprovet är det svåra och naturprovet är det medelsvåra- men det är muntligt och då brukar det faktiskt vara enklare att verkligen förklara och få fram vad man menar. Och det är ju bra, men min grupp är dock inte så bra. Men det löser väl sig säkert. Det är bara att skita i dem och se till att jag gör bra ifrån mig :) 
 
I veckan ska jag se till att det kommer lite roliga inlägg till er! Jag lovar på riktigt den här gången, haha! 
Bland annat ett shopping-inlägg från H&M (för vi har beställt lite grejer därifrån), lite av grejerna som jag har kollat på nu på morgonen som jag vill köpa, träna-hemma-inlägg, boktips och lite annat smått och gått. Mycket med mina egna tankar kring det hela. så jag hoppas att ni stannar kvar och kollar in det! 
Vi hörs lite senare! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela