HANNAMARTINA

"GODMORGON!"

Publicerad 2014-12-30 11:19:51 i ALLMÄNT,

Jag sitter just nu och dricker te vid köksbordet och Frida sitter bredvid imig coh målar och Saltkråkan är på på tv:n. Det är mysigt att titta på Astrid Lindgren filmerna och jag längtar till sommaren! 
Imorgon är det självaste nyårsafton! Jag har skrivit mina nyårslöften- jag är dock inte så bra på att hålla dem men detta året som kommer nu så ska jag banne mig hålla dem!
Att sluta bita på naglarna har jag hållt men de är så sköra så de går av hela tiden så jag måste bli bättre på att ta hand om dem! 
 
Jag fick bland annat en yogamatta i julklapp och en bok som handlar om yoga som en tjej har skrivit (hon är känd som "yoga girl" på instagram). OCh jag vill börja med det eftersom jag är så himla stressad hela tiden och jag behöver lugna ner mig :)
 
Jag kollade på Teen Wolf igår, det var så längesen jag kollade på den serien nu för det var mycket i skolan och sen när jullovet började så orkade jag inte kolla och jag hade glömt vilket avsnitt jag va på osv. Men igår började jag kolla igen och jag hade verkligen glömt hur bra det var! Ska nog kolla idag också! 
 
Vi hörs senare! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Melissa Zaade

Publicerad 2015-05-20 19:57:14

Vad bra du skriver! Fin blogg dessutom :)

Svar: Tack så mycket, va roligt att du tycker det! :) jag får kolla in din blogg med! Kram
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela