HANNAMARTINA

ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS... NO HOMEWORK

Publicerad 2014-12-08 17:26:27 i ALLMÄNT,

Vi har redan börjat få läxor för nästa år, herregud. Nu ska man gå och tänka på det hela jullovet + alla nationella! Tvåan är helt utmattande. Jag skojar inte- har nog aldrig haft såhär mycekt att göra i skolan under hela min skolgång. Shake it off....!
Idag ska jag plugga sociologi, franska, engelska och natur. Hjälp....
Och här sitter jag och bloggar istället. Nejdå, jag har bara tagit en liten pause. Nu ska berätta lite vad som är negativt just nu:
 
1. Jag har över 140 nagellack men jag målar inte naglarna... och det är för att de går ju av hela tiden! Jag skulle kunna måla dem nu men jag vill att de ska bli lite längre först. Men jag ska ta hand om dem jättenoga för jag vill ju använda alla mina fina nagellack! 
2. Att jag har franskaprov på torsdag och sen sociologiprov på fredag. Glosförhör i engelskan på onsdag, läxa i svenskan tills på onsdag och sen måste jag samtidigt plugga inför natur och matteprovet som är nästa vecka och fixa till min uppsats i franskan som jag helt glömt av. Vi ska göra om dem tills vi får ett A. Och sen spela in dem. Men kunde få spela in nästa termin och jag tror att jag kommer göra det. Jag ska prata med min franskalärare imorgon efter franskan. 
3. Att jag lägger mig alldeles försent eller snarare somnar försent och är så stressad på morgonen.
 
Nu lite positivt för att liva upp stämningen igen!
 
1. Även om det mesta känns rätt negativt just nu så är jag ändå glad och sitter och dansar till hög musik framför datorn! :D
2. Julen är snart här och familjen retas med att säga att det ligger julklappar i garderoben... Vill bara gå och öppna dem men det tänker jag inte göra för jag vill att det ska bli en överraskning! 
3. SNART ÄR DET JULLOV! På fredag nästa vecka så får jag jullov!! :D ♥
 
Nu måste jag plugga igen! Så jag blir klar i hyfsad tid! Brukar inte plugga längre än till kl. 20-21 ungefär. För annars är min hjärna fortfarande uppe i varv och jag kan inte somna. Men om det är något jag ligger efter med eller om jag har ett stort prov dagen efter eller har en riktigt go sovmorgon så kan jag sitta längre! 
Vi hörs lite senare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela