HANNAMARTINA

VARM BIL

Publicerad 2014-08-07 14:25:53 i ALLMÄNT,

Sitter i mammas jobbabil och väntar på henne för hon är hos en patient. Jag är med henne en stund på jobbet idag. För Annie skulle vara barnvakt så jag kunde inte vara kvar. Sov där inatt och igår var det mysdag med Lisa, Isabella och Annie. Hela dagen och kvällen var vi tillsammans och pratade och åt. Mysigt!

Efter mamma har slutat så ska vi hitta på något innan vi åker hem. 
Det är jättevarmt i bilen och jag är lite trött. 
Jag måste städa i mitt för det är stökigt (ser ut som fan om jag ska vara helt ärlig). Jag måste boka tågbiljetter till farmor och farfar. Jag måste skriva upp saker i min kalender för annars glömmer jag det. Jag måste rensa ut kläder och saker för det har jag inte gjort ännu.. 
Mycket måsten som måste göras..! 
Angående städningen, jag tycker det är okej att städa och ibland är det roligt när jag väl är på humör för att städa. Jag gillar att fint runt omkring mig och ordning på saker. Men ändå så blir det stökigt snabbt och jag hatar det men ibland orkar jag inte städa..! Men nu måste jag verkligen städa! 

Nu kom mamma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela