HANNAMARTINA

TRÄNINGSVÄRK

Publicerad 2014-08-09 11:21:00 i ALLMÄNT,

Jag vaknade vid 9 idag. Kollat på tv och ätit frukost. 
Nu ska jag bädda. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är lördag och jag vill ta det lugnt.
Jag tränade igår och gud va jag svettades. Jag trodde inte att just de övningarna som jag gjorde skulle vara så jobbiga. 
Så nu har jag träningsvärk i benen och axlarna. 
 
Ikväll ska jag nog kolla på någon film eller kolla på någon serie kansler detär så mysigt ibland. Jag har haft en riktig myskväll för mig själv på ett tag så det ser jag fram emot. Nu ska jag gå och ge Blixten några godmorgon-pussar! 
Suddig morgonbröd bjuder vi på också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela