HANNAMARTINA

TILLBAKA TILL VERKLIGHETEN

Publicerad 2014-08-26 16:43:57 i ALLMÄNT,

Igår började skolan. Det blev väl inte riktigt som jag tänkt mig. Väldigt mycket information (vi fick samma information och papper som i ettan). Jag fick underskåp igen, de som har haft underskåp borde få överskåp eller mellanskåp, inte samma igen..
Sen hade vi 2 nya lektioner. Sociologi och kommunikation. Båda lärarna verkar var jättebra! 
Sen fick vi reda på att vi ska ha grupparbeten i samhäll/svenska (jobba med det i båda ämnena). Tråkigt grupparbete... Men jaja.
Var väldigt trött när jag kom hem igår. Vi var lediga idag så det var ju skönt, så det blev på något sätt en lugn start på terminen ändå. 
Idag ska jag träna (gjorde inte det igår..) så jag gör det idag istället! 
Imorgon ska bli fint väder, så då kanske man skulle passa på att ha klänning innan det blir för kallt för att gå barbent. Idag var fint väder överallt förutom hos oss tydligen. Det var fint väder en stund och sen började det ösregna. Svarta moln är påväg hitåt nu, så det blir väl ösregn snart igen, hehe... 
Hans favoritplats här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela