HANNAMARTINA

SVETTIGT

Publicerad 2014-08-08 19:06:16 i ALLMÄNT,

Usch, va varm jag är! 
Har städat klart och kom in med Karlsson precis och ska börja skriva mina listor, haha. 
Imorgon är det lördag och jag vet ine riktigt vad jag ska göra ännu förutom att jag ska övningsköra med Johan. 
Mamma jobbar sent idag, så hon kommer inte hem förs vid 22. Jag ska ut och springa lite innan dess och sen göra mina övningar. Jag springer inte speciellt långt eller länge för jag vill bygga upp min kondition och så. 
 
När jag åker till farmor och farfar nästa vecka så ska jag också springa för de bor nära skogen, så det passar ju perfekt! Hoppas jag inte springer vilse i så fall! 
Sen har jag gett lite förslag på vad vi kan göra medan jag är det, till exempel gå på loppis för det brukade vi alltid göra när jag var liten och jag tycker fortfarande att det är väldigt roligt. 
På tal om farmor och farfar så fyller farfar år på söndag! Så då får jag ringa honom och gratta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela