HANNAMARTINA

SNART SKOLSTART..........

Publicerad 2014-08-21 18:32:25 i ALLMÄNT,

Idag är det torsdag och Olivia åkte hem för en liten stund sen. Hon började skolan idag och vi bestämde oss för att träffas när hon hade slutat. Så hon kom hit och vi kollade på Brokeback Mountain (jättebra film, lite sorglig och slutar inte så lyckligt men åh så bra den är). 
Jag börjar dock skolan på måndag. Jag har sett vårat schema och det ser väl helt okej ut. Dock har jga inte franska med Madde längre, så jag är helt själv från våran klass... Jävligt segt om man ska vara ärlig. Det var lättare ohc roligare med franska när man är med någon man känner och som ligger på samma nivå som man själv. Dessutom är jag väldigt blyg och det tar tid innan jag börjar prata ordentligt med någon ny... Sen är jag själv på min tillvalda kurs också, även fast några av mina kompisar har valt samma, men det är för att vi har olika språk och då hamnar de på olika tider... Irriterande!
Men jaja, man får väl leva med det då. 
I alla fall, sen ska det även börja några nya i våran klass, ska bli roligt! 
Nu ska jag måla naglarna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela