HANNAMARTINA

SLEEPY

Publicerad 2014-08-04 10:34:36 i ALLMÄNT,

Godmorgon! 
Jag vaknade vid 10. Jag är dock väldigt trött, så jag ska ligga kvar en stund till. Idag kommer resten av familjen hem. De har varit ute med båten sen i fredags. Så jag har varit ensam hemma. 
I fredags så var jag hos pappa med några kompisar och vi hade en liten tjejkväll. Vi åt god mat, myste i soffan, kollade lite på datorn och sen innan vi skulle sova så kollade jag och Madde på en film i sängen. Jag somnade, så Madde väckte mig när filmen va slut. Det är faktiskt väldigt sällan som jag somnar till en film. 
I lördags gjorde jag inget särskilt, var väldigt trött eftersom vi la oss sent, så jag kollade på Vänner och hade det mysigt. Det som jag gjorde igår, förutom att kolla på Vänner va att jag målade naglarna 2 ggr och gick och handlade. Vilken vild helg jag har haft, eller hyr? Haha! 

Idag ska jag städa i ordning i mitt rum, duscha + tvätta håret, träna och lite sånt. Mamma ska även hämta hem vår kanin Blixten som har varit på en kaningård medans vi har varit ute med båten och lite sånt. Ska bli mysigt att han kommer hem. 
Älskar min gosiga säng! Bästa tiden på dygnet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela