HANNAMARTINA

PÅ TÅGET MOT VEDEVÅG

Publicerad 2014-08-15 11:26:42 i ALLMÄNT,

Jag har suttit på tåget i en och en halvtimma nu ungefär. Jag är på väg till farmor och farfar. Det ska bli mysigt att träffa dem. 
När jag kommer hem ska jag träffa kompisar och så och spendera dagarna på bästa möjliga sätt för att snart börjar skolan igen! Så nu gäller det att passa på. 

Jag var hos pappa mellan onsdag och torsdag. Eddie har blivit större och pratar mer nu. Kan nästan säga mitt namn! Det var mysigt. Dock var inte Annalena hemma för hon var i Stockholm på jobb. Men jag ska träffa dem också när jag kommer hem. 

Nu har vi nog precis passerat Skövde om jag inte minns fel. Det jag gör är att äta, lyssna på musik och läsa tidningar. Det finns liksom inte så mycket att göra på tåg. Bättre än bussar i alla fall, blir så himla illamående på bussar. Och jag kan inte läsa på bussar heller för då mår jag verkligen illa. Men på tåg går det, tack gode gud för det, för annars blir det lite långtråkigt att bara sitta i tre och en halvtimme. Kan inte riktigt slappna av och sova för jag är måste ha kontroll på var jag är någonstans, haha. Kan sova en liiiiiten stund men jag låter mig inte somna helt..
Nu ska jag rota fram något i väskan och äta lite, igen. 


Kommentarer

Postat av: Viveca

Publicerad 2014-08-15 11:39:14

Hej hjärtat!

Verkar som om du har det ganska mysigt på tåget. Äter och äter? Bra då behöver vi inte laga till den helstekta grisen som vi tänkt...... Nu får vi tänka om - tar kanske bara en liten bit av grisen!

Vi ses snart!

Kramar farmor Viv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela