HANNAMARTINA

ÖREBRO

Publicerad 2014-08-18 18:44:55 i ALLMÄNT,

Nu ska vi åka från Örebro. Vi åt mat där och sen kollade vi på slottet. Anledningen till att jag inte har kunnat blogga är för att jag har verkligen ingen mottagning hos farmor och farfar. 
Vi sitter i bilen och jag behöver gå på toa! Men det får vänta tills vi kommer hem! Det är väldigt kallt ute och regnar från och till hela tiden. 
Vi får kolla på tågbiljetter till Göteborg ikväll för imorgon eftermiddag så planerar jag att åka hem igen. För på onsdag ska jag träffa Madde och så ska jag träffa lite andra kompisar och så ska jag passa Frida på fredag. Jag ska hämta hörlurar hos pappa och Annalena också! Mycket som ska göras. 

Nu kan jag inte skriva mer för då kommer jag bli åksjuk... Haha! 
Två bilder från när vi var i Nora igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela