HANNAMARTINA

IDAG VAR DET EN SOMMARDAG

Publicerad 2014-08-27 16:39:38 i ALLMÄNT,

Det verkar som vi får en liten avslutning på sommaren i alla fall, för idag är det fint väder!
Det gick ju så snabbt från 30 grader till 15 grader, regn ohc blåst. Så det är skönt med ett litet avslut nu på sommaren. September börjar ju snart, en favoritmånad (fyller år). En höstmånad- ser faktiskt fram emot hösten; tjocka tröjor, mysiga kläder, hlasdukar, goa jackor, sköna och varma skor. Mysigt med höst helt enkelt! 
Så det får bli lite höstshopping nu snart! 
Det är ganska som händer nu i september: insparksfesten (skolfest eller vad man ska kalla det), vi åker till Ullared, min lillasyster fyller år, det är val, jag fyller år, min kusin fyller år, kompisar fyller år, kompisar till familjen fyller år och ja sammanfattat kan vi säga att många fyller år och det är val. 
 
Jag kom hem alldeles nyss. Jag slutade hyfsat tidigt, men jag gick på stan med Madde. Det var mysigt! 
Nu ska jag gå ut med vovven. Fick reda på att det var internationella hunddagen idag, så då får jag gosa lite extra med honom. 
Jag ska även börja lite på en gruppuppgift som vi har fått i skolan, så lite blir klart i alla fall. 
Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men vi får la se! 
Hoppas alla haft/har en fin onsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela