HANNAMARTINA

I AM HAPPY HAPPY HAPPY

Publicerad 2014-08-10 12:42:44 i ALLMÄNT,

Heeeeellloooo my friends! 
Jag ska snart sticka in till stan och möta upp några kära vänner för en picknicklunch i en park! Mysigt! Det är dagens planer, sen ska jag också träna, övningsköra med Johan och kanske kolla på någon ny serie ikväll. 
Idag är jag väldigt glad och pigg, tummen upp för det tycker jag! 
Denna morgonen låg jag kvar i sängen länge, för det var så skönt. Igår kollade jag och Johan på en film, den var bra och annorlunda. Det handlar om en kille som flyttar från Wales med sin flickvän till London för att bli manager för ett band som han hittade på youtube och så får man se hur det går. Svengali heter den. 
 
Nu ska jag äta upp mina äpplebitar, dricka vatten, för det är viktigt ;) och sen ska jag ringa farfar för han fyller år och efter det ska jag åka in till stan! 
Hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela