HANNAMARTINA

GLITTER PÅ NAGLARNA & NÖTTER

Publicerad 2014-08-04 14:49:48 i ALLMÄNT,

Jag sitter just nu och diggar till den höga musiken som kommer ut ur min högtalare! Alltid härligt med lite go musik som dunkar i rummet.
Jag äter lite nötter som jag fick av mamma och kollar lite på datorn. Jag har mysiga, svala kläder för även om det regnar lite från och till och är lite kyligare än vanligt så är det fortfarande varmt! 
Jag och mamma ska åka och hämta Blixten från kaningården vid 16.00 ungefär. Kan ta lite bilder om jag kommer ihåg det... hehe. 
Mamma börjar jobba imorgon, men Johan ska vara hemma med Frida en vecka till. 
Jag ska träffa Annie denna veckan, träna och bara ta det lugnt och försöka at träffa så många kompisar som möjligt! Det är det jag vet just nu i alla fall. 
 
Jag börjar skolan den 25 augusti och anledning till att jag börjar senare (börjar annars runt 19-22) är för att det kommer nya ettor till våran skola nu och då får de några dagar ifred för att vänja sig innan resten kommer. Eftersom skolan är så himla stor och så många elever. 
Jag ser faktiskt fram emot att börja skolan, dock säger alla att tvåan är det jobbigaste året, men vad jag har märkt så verkar det inte så men vi får väl se... Hjälp..
Nej, men det ska bli kul att komma in i rutinerana och jag brukar har väldigt kul i skolan med mina vänner. Vi skrattar och har kul varje dag, det är inte många minuter man är på dåligt humör eller något sånt. 
I alla fall, det var inte det jag skulle skriva, utan det var att ajg vill hinna åka upp och hälsa på min farmor och farfar innan skolan börjar, eftersom att jag inte kommer ha så mycket tid för det när jag väl har börjat skolan. Jag hälsar inte på dem så ofta som jag skulle vilja, så det får jag blir bättre på. 
 
Igår målade jag naglarna alldeles silvriga och glittriga! LOVE IT! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela