HANNAMARTINA

GLITTER OCH GLAMOUR

Publicerad 2014-08-27 21:15:15 i ALLMÄNT,

Åh nu känner jag mig fräsch!
Jag har duschat precis och smörjt in benen, armarna och ansiktet. Ska bara smörja in run ögonen (dels för att jag är känslig och dels för att det är bra att smörja in där, hehe). 
Jag har tränat, pluggat lite, ätit och målat naglarna innan dess. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite och kolla lite på telefonen. Sen ska jag faktiskt sova för jag är extra trött nu när jag har börjat skolan och det är viktigt att sova! 
 
Jag lägger upp bild på mina naglar imorgon. Det är blått och sen lite glitter! Tog en lite höstigare färg och la till lite glitter för att det skulle se festligare ut, även på vardagar kan det ju få vara lite festligare ibland ;) 
Det är så mörkt nu, så bilderna blir inget bra. 
 
Jag säger godnatt nu! Vi hörs igen imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela