HANNAMARTINA

ENERGIDRICKA

Publicerad 2014-08-22 18:56:17 i ALLMÄNT,

Jag vet, det kanske inte är det bästa för kroppen men det är bara om man dricker för mycket och det gör jag verkligen inte. 
Men åh så gott det är ibland. 
Nu ska jag lägga in lite kläder för mamma tjatar på mig. Ska försöka plocka iordning i mitt rum imorgon efter brunchen med tjejerna.
Fick en nya kalender + block + överstrykningspenna av mamma idag, så tummen upp för det! 
 
Ikväll så ska jag kolla på film och ta det lugnt. Jag har varit med min lillasyster hela dagen för hon fick vara ledig idag och jag skulle passa henne. 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela