HANNAMARTINA

BLIXTEN ÄR HEMMA

Publicerad 2014-08-05 10:53:37 i ALLMÄNT,

Igår åka jag och mamma till kaningården för att hämta hem Blixten. Han blev jätteglad och han somna i min famn, det verkade som han hade lämgtat. Det är mysigt att han är hemma igen för det var rätt tomt utan honom. 
Jag vaknade för ett tag sen. Är jättehungrig, så jag mår lite illa... Mamma ar börjat jobba idag och Johan och Frida är fortfarande lediga. 
Idag efter frukost så ska jag städa lite, rensa ut lite kläder och saker för det behövs verkligen för jag har lite för mycket av allt nu. Sen har jag ett ganska litet rum så alla möbler blir lite ihoptryckta... 
Senare när mamma kommer hem så ska vi boka tågbiljetter till farmor och farfar så jag kan åka dit och hälsa. Jag ska vara där lite längre än vanligt efter som jag har sommarlov nu och för att jag inte kommer ha lika mycket tid att hälsa på sen när jag börjar skolan. Så då får man passa på! 
Imorgon ska jag på tjejlunch hos Lisa från min gamla klass. Jag vet inte exakt om alla i lilla grupp kommer men jag hoppas det! Det ska bli mysigt! 
Nu måste jag upp och äta frukost och bädda och få på mig lite kläder för jag ska gå ut med Karlsson vid 12. 
En annan sak, drick inte den här drickan... Någonsin. Usch va äcklig den var. Jag trodde det skulle vara någon goa, nyttig och mättade dryck. Men den var lika tunn som vatten och smakade typ havregrynsvatten med lite jordgubbssmak. Åh fy! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela