HANNAMARTINA

BANGA BANGA

Publicerad 2014-08-23 20:32:34 i ALLMÄNT,

Tog precis en pause från att stå framför spegeln och göra dansmoves till några av mina nya favoritlåtar samtidigt som jag mimmar till låtarna. Har lyssnat på samma låt flera gånger nu, hehe... 
Min lördagskväll! 
Ska nog kolla på en film? I don't know.
Ska träffa familj nr 2 imorgon på förmiddagen, så vill komma upp i tid, vilket betyder att jag inte ska gå och lägga mig för sent! Ska hämta mina nya hörlurar som jag fick av Annalenas kompis. YEY!
 
Nu kom en sorglig låt, så nu blev det nedstämt...
Ooooooch NU är favoritlåten på igen och jag sitter och dansar framför datorn! Kan knappt koncentrera mig på att skriva haha! 
 
Idag var jag och åt brunch med Annie, Olivia, Isabella, Lisa och Filippa. Det var längesen vi alla var samlade- det är alltid någon som inte kan. Men nu var vi tillsammans igen. Det var jättemysigt och vi hade ännu fler konstiga samtal som vi alltid har, haha! Man kan prata om vad som helst, vad som helst, och ingen tycker något är konstigt och ingen dömmer en för någonting nästan, it's lovely! Vi har ju sjuka samtal ibland, men det är bara kul! 
Sen efteråt så var jag på stan med Annie. Hon var på jakt efter en ny parfym, hon hittade en. Sen gick vi bara runt och kollade, så gick vi hem till henne sen för det regnade lite. Mysigt!
 
Nu ska jag göra annat! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela