HANNAMARTINA

TROR JAG HÅLLER PÅ ATT BLI SJUK...

Publicerad 2014-04-16 14:09:15 i ALLMÄNT,

Jag är så trött, har lite ont i halsen- så jag, jag tror jag håller på att bli sjuk! Great! 
Jag kom hem från Annie för några timmar sen. Vi var ju på bio igår (tog inga bilder, det var därför jag inte la upp några, hehe), och den slutade ganska sent så då tyckte mamma att det var lika bra att jag sov hos Annie istället så då gjorde jag det. Det var mysigt. Vi såg Captain America. The Winter Soldier. Den var 2:an, men den var jättebra och vi såg den i 3D. Så nu har jag coola 3D glasögon hemma haha! Innan den började så fikade vi och pratade en massa. 
Nu ska jag försöka göra något, ska bland annat raka benen, måla naglarna för det hann jag inte igår. 
Ska bara ta det lugnt och ikväll får jag kolla på tjejfilmer istället! Myspys! 
Ha en fin dag, vi hörs snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela