HANNAMARTINA

TISDAG

Publicerad 2014-04-22 20:28:44 i ALLMÄNT,

Snart är det valborg, det kom jag på idag! 
Sen kom alla i klassen också på att vi har NO-prov nästa tisdag! :O 
Det fick vi reda på i februari, så det hade alla glömt- så då vet vi ju vad jag ska göra i helgen... :( 
Men det löser sig! Jag brukar ordna det på något sätt- ska börja svara på uppgifterna imorgon! Imorgon har jag en lektion (har NO labb var 3:e vecka) sen ska jag hema och ta ut Karlsson och förhoppningsvis efter det så ska jag träffa Olivia, om hon kan (vi har inte setts på en månad! Dåligt)! Ska laga mat till familjen imorgon, får laga något lätt så jag hinner plugga och så! Väldigt lite tid över känner jag, men någon uppgift ska jag väl hinna med?! 
Idag var jag glad fram tills eftermiddagen då jag blev hungrig- för vi hade väl inte den godaste lunchen idag direkt och vi slutade inte för 16.10. Så jag var sååååå hungrig! Men jag fick mat tillslut och nu är jag nöjd! 
Det var fint väder idag, molnigt men inte kallt! Så jag hade linne, jeans och bara en skinnjacka över! Det ska vara samma väder som idag i princip hela veckan och till helgen ska det bli jättefint väder, hoppas det blir så!!! I och för sig så ska jag plugga NÄSTAN hela helgen, men då kan jag ju sitta ute på terrassen. Mysigt! 
Nu så ska jag lägga in lite kläder, packa väskan inför imorgon, måla naglarna osv. 
Jag tänkte börja göra lite outfit inlägg med en bild på vad jag har på mig, så blir det lite fler inlägg + att jag kanske kan inspirera med lite plagg som jag tycker om och som jag tycker är värda att köpa! 
Lägger ut en bild på naglarna senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela