HANNAMARTINA

TIME TO GET OUT OF THE BED

Publicerad 2014-04-02 10:38:23 i ALLMÄNT,

Godmorgon på er! Som ni alla vet så är jag ledig idag!!! Men inte helt för jag ska plugga inför NO-provet nästa vecka! Nu måste ta mig upp ur sängen för att gå ut me min hund, sen ska jag fixa i ordning i mitt rum, för det är stökigt! Jag måste rensa här inne snart och köpa ny förvaring, för mitt rum är rätt litet och så har jag ganska stora möbler och jättemycket saker så allt ligger bara helt ihoptryckt! I need a bigger room... 
 
Jag fick lite inspiration av Olivia häromdagen; hon hade gjort en sommarlista och det vill jag också göra! Alltså en lista där man skriver ner allt man vill göra i sommar! Jag är väl inte så jättebra på att uppfylla allt jag skriver ner, men jag SKA göra det eftersom jag har bestämt mig för att utmana mig själv lite mer och göra roliga saker istället för att sitta hemma och missa allting. Jag vill att denna sommaren ska bli en utav de bästa någonsin! Jag vill komma ihåg denna sommaren! Jag vill hitta på mer grejer med mina kompisar, men ändå följa med familjen ut med båten och vara på pappas land- jag vill mixa ihop allt. Och förhoppningsvis har jag jobb till sommaren, så då kommer jag få vara hemma lite när min familj är ute med båten och sen jobbar de ju fram till juli, så då kan jag jobba hela juni ch tjäna pengar. GODE GUD LÅT MIG FÅ ETT JOBB! Jag vill tjäna mer pengar, träffa nytt folk, ha roligt och även ha supermysigt med familjen i sommar! Best of both worlds ♥
 
Nej, nu måste jag ta mig upp ur sängen och komma igång med dagen! Vi hörs om en stund! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela