HANNAMARTINA

STRESSAD!

Publicerad 2014-04-18 13:30:18 i ALLMÄNT,

Ja, hela morgonen har varit stressig- kommer nog somna i bilen på väg till Lysekil tror jag. Helt slut. 
Om jag inte gör det så får jag bara sitta och ta det lugnt, lyssna på musik och kanske blogga lite- får se hur jag gör med det för jag blir lätt åksjuk när jag åker bil, men kanske! 
Jag sov väldigt bra inatt, men var ändå trött när jag vaknade. Jag har ju lagt mig vid ca kl. 2 varje natt nu, så det blir nog liiiite jobbigt att lägga sig tidigare och gå upp kl. 6 på tisdag när jag ska till skolan igen! 
Men nu ska jag försöka hinna måla naglarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela