HANNAMARTINA

SKÄRTORSDAG

Publicerad 2014-04-17 19:18:36 i ALLMÄNT,

Det kom jag på nu, att det var skärtorsdag! Imorgon är det långfredag= låååååångsam dag! 
Har inte bloggat idag, men nu gör jag det! Jag har precis kollat klart på Bruce den allsmäktige. Längesen jag såg den filmen och den är riktigt bra, älskar Jim Carrey! 
Är gansak trött i huvudet, så ska nog äta lite och sen kanske ta en sväng i regnet, gillar regn ibland faktiskt! 
Idag vaknade jag ganska sent, åt frukost, gick ut med Karlsson, raka benen (såååå lena nu va), kollade på New Girl och åt. 
Matpaus.
Nu är jag tillbaks. Nej men dagen har varit lugn och gått väldigt fort. Ska höra av mig till pappa och så för att se om de ska vara på landet i påsk eller inte och ifall jag kan vara där från söndag till måndag! 
Sofia är i England och idag fick jag sms om att hon hade köpt babylips till mig där, för det är billigare, jippi! 
Nu måste jag packa lite eftersom v åker till Lysekil imorgon eftermiddag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela