HANNAMARTINA

SIMPLE DRESSES

Publicerad 2014-04-05 17:07:47 i INSPIRATION,

Klänningar... det är något jag inte kan få nog av. Jag har haft en del "regler" på hur de ska sitta och hur de ska se ut. Men nu har jag börjat släppa på det! Dessa klänningar som ni ser nedan för har jag hittat på H&Ms hemsida. Väldigt enkla och kostar 99kr styck. Det finns även i turkos också men jag har en klänning som nästan är samma modell som är turkos, så jag tog inte med den. Men de går att använda till alla tillfällen och alla säsonger. Bara med tar på sig varmare på vintern; typ strumpbyxor och en tjocktröja eller en tröja som man har över så det ser ut som en kjol och på sommaren har man bara klänningen och ett par tunna strumpbyxor om det är lite kallare. Sen om man ska på en fest kan man klä upp den med en snygg sminkning och smycken. Man kan ha den när man slappar hemma; då har man i princip bara klänningen på sig. Så den går att ha hela tiden och den kostar inte mycket. Jag vill ha alla dessa. Men får köpa dem i omgångar och så kanske de hinner komma på rea också! Men visste är det fina och det är ett värt köp? De är ju liksom inte onödiga och man kommer ju använda dem eftersom de har så många möjligheter! 


Oh I love them! 

Kommentarer

Postat av: Dear

Publicerad 2014-04-06 13:30:00

Åh så fina, sköna till sommaren o ha på stranden eller då man strosar runt på stan! :)

kolla gärna in min blogg om du vill, http://heydear.blogg.se

Svar: Visst är de? Underbara!
Det ska jag! Kram! :)
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela