HANNAMARTINA

PROV ÖVER = GLAD MARTINA!

Publicerad 2014-04-29 17:34:45 i ALLMÄNT,

De två proven är över!!!!
Blev så lättad och glad att jag shoppade lite...! Haha :) 
Köpte sammanlagt 5 saker och skulle egentligen blivit 8 stycken, men jag la bort torrschampot för att jag kan låna mammas och sen brukar hon köpa till oss båda när hennes är slut, så det är lugnt. Sen skulle köpa ett till babylips, men jag struntade i det och sen köpte jag en bikini fast jag la bort underdelen för jag har ganska många och jag trodde jag hade en underdel som jag kunde matcha med överdelen men nej tydligen hade jag inte det... Så jag för gå och köpa denna underdel efter valborg. Man fick ett rabttkort på 50 kr så som gäller mellan 2-6 maj så då kan jag köpa den delen då. De kostade 50 kr/delen så det ju bra! 
Jag kommer lägga upp bilder på de grejer jag köpte! 
Jag skulle egentligen köpt lite mer kläder för jag har inte så mycket sommartröjor och lite längre kjolar, lite mer vardagliga klänningar, men det får bli en annan gång! Jag klarar mig nog ändå! :)
 
Dagen har varit bra, vi fick sluta tidigare och det är alltid något. Vi gick på stan, jag, Erica och Sofia. 
Nu är jag hemma och har precis ätit lite mellanmål och nu ska jag göra ingenting för jag vill bara ta det lugnt och inte plugga för att få en dags ro! Vi hörs om en stund! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela