HANNAMARTINA

PÅSKDAGEN

Publicerad 2014-04-20 11:17:01 i ALLMÄNT,

Hej på er!
Barn väckte mig imorse igen. Eller ja solen väckte mig innan. Men jag gick inte upp förs 45 minuter senare. 
Idag ska min familj åka hem i eftermiddag. Men jag ska vidare till familj nr 2. Pappa kommer och hämtar mig efter lunch någon gång! 
Det ska bli kul, vi ska elda och busa med lillebror och sånt. 
Kommer ta lite bilder som jag kan lägga upp. Ska inte glömma det den här gången! Haha :) 
Vi fortsatte i alla fall att äta, äta, äta igår. Jag är fortfarande mätt haha! 
Nu ska vi gå ut med Karlsson! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela