HANNAMARTINA

PANIK..!

Publicerad 2014-04-25 20:17:00 i ALLMÄNT,

Känner mig såååå stressad just nu. Nationella proven börjar nästa vecka och vi ska ha NO-prov som jag har nämnt och jag måste få gjort alla frågorna- de SKA bli klara imorgon och sen ska jag ÖVA ÖVA ÖVA ÖVA ÖVA! 
Sen har vi historia som vi ska göra och vi ska redovisa själva (!) om 2 veckor ungefär! Jag är superstressad och jag hatar det. Längtar till nästa onsdag så jag har en dag att vila och ha kul! 
Just nu sitter jag i mitt rum och gör ingenting- jag försökte plugga lite, men det gick absolut inte för jag är så trött efter veckan och fredagar går verkligen inte att plugga på, just för att jag är så trött! Men jag brukar bli piggare framåt 22-tiden ungefär så då kanske jag gör en fråga eller två, haha! 
Nu ska jag snart gå ut med Karlsson en sväng och sen ska jag mysa lite. Ska ta en värktablett också för jag tror jag börjar få ont i magen; det är den där tiden på månaden nu..! Och det gör inte saker bättre! Men just go with it! Tog ingen bild på min blåa outfit för jag var jättevarm så jag bara bytte om snabbt när jag kom hem till mina myskläder. Men imorgon kommer outfit bilder! 
Vi hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela