HANNAMARTINA

NEW GIRL

Publicerad 2014-04-01 20:31:54 i ALLMÄNT,

Hej på er! 
Kom nyss in från en uppfriskande powerwalk med min hund. Iskallt ute på kvällen! 
Sen jag kom hem från skolan har jag ätit och börjat kolla på en till serie- New Girl, den kom för 3 år sen och håller fortfarande på men jag har inte kollat på den ännu, men nu gör jag det! 
Började tidigt idag och slutade sent, tisdagar är den längsta dagen och jag är alltid jättetrött och extra hungrig när jag kommer hem. Så det är skönt att jag är ledig på onsdagar! Imorgon ska jag sova ut, ligga i sängen och plugga, gå ut med karlsson och äta! That's my day! 
Sen ska jag ju göra middag till hela familjen som jag nämnde igår, hjälp..! Vet inte riktigt vad jag ska laga, håller på att välja mellan lite olika recept. Men vi får se vad det blir! Kommer självklart att dokumentera allt detta imorgon!
Nu ska jag fortsätta kolla på New Girl! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela