HANNAMARTINA

MÄTT

Publicerad 2014-04-19 17:41:28 i ALLMÄNT,

Det är en summering av dagen än så länge... Vi har nog inte gjort något annat än äta idag och varit ute hela tiden. Man hinner knappt smälta maten förs det kommer mer. Jaja, men behöver inte vara rädd för att svälta i alla fall. 
Vi var ute lite på stan idag, jag, mamma, Malin och Tina. Det var mysigt. Hittade en del grejer men de var ganska dyrt så jag var osäker för jag vill verkligen vara säker på att jag kommer använda det om jag ska betala massa pengar för det. 
Det enda jag köpte var en tygväska i en lite större modell och det är min kära mamma nr 2 som gör dem. Man får ju bidra lite till hennes produktion. De har en butik här i Lysekil med massa fina grejer och där finns hennes smycken, betongtårtor och väskor. Så den ska jag visa upp för henne imorgon. Vilket påminner om att jag måste höra av mig till dem så jag vet när de kommer och så de hittar hit, hehe! 

Det är i alla fall såååå himla fint väder, jättevarmt och soligt, blåser lite men det är bara skönt! 
Nu ska jag skriva lite i min dagbok, har börjat med det igen. Jag kommer lägga upp bilder på grejerna i mina påskägg senare! 
Ha en fortsatt fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela