HANNAMARTINA

LITE EXTRA INFORMATION

Publicerad 2014-04-06 16:53:00 i FRÅGOR,

OM DIG:
Namn: Martina
Födelseplats: Göteborg
Bor: Göteborg
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Mellanblond kan man säga. 
Skostorlek: 39-40
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt:  Högerhänt
 
SEX OCH KÄRLEK:
Tycker du om någon just nu? Nja, det kan man väl säga. Men jag försöker att "få bort" de känslorna pga flera orsaker...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
Har du varit gravid? Nej, det har jag inte. 
Har du fått ditt hjärta krossat? Ja, det har jag..
Har du gråtit över kärlek? Yes, många gånger.
Vem delade du senast säng med? Ja, för att vara lite tråkig, så var det min hund :)
Har du drömt om någon du tycker om? Ja, varje gång jag tycker om någon så drömmer jag om den personen flera gånger och varje gång jag vaknar så önskar jag att det vore sant. 
Om du tycker om någon nu, vet den personen om det? Nej, det gör han inte. Har funderat på att berätta, men jag tror inte jag kommer göra det. Känns som att det inte kommer bli någon skillnad.
Har du någonsin känt dig utnyttjad? Ja någon gång har jag det. 
Är kärlek viktigt för dig? Det är det. Inte det viktigaste, men viktigt. Jag tycker det är mysigt att vara kär och har någon som känner på samma sätt. Det gör en gladare. 
 
ÄRLIGHET:
Röker du? Nej.
Snusar du? Nej. 
Skolkar du? Nej. 
Gör du frukosten själv? Ja. 
Har du suttit i rätten? Nej, aldrig. 
Vad gör du när du blöder näsblod? Lutar huvudet bakåt och stoppar inte papper och väntar på att det ska sluta blöda. 
Vem kan du prata om allt med? Mamma och mina bästa vänner.
Har du solglasögon? Ja.
Vem pussade du senast? Oj, jag vet inte? Men det var längesen. 
Vem kramade du senast? Förutom mamma, så var det nog i fredags när jag kramade Sofia och Frida hejdå. 
Vad heter ditt hårspray du använder? Min hårspray är slut :( och jag kommer inte ihåg vad den hette, men märket var Lorèal Paris.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Svart och off-white. 
Känner du någon som heter Nicklas? Yes. 
Sitter du vid en bärbar dator nu? Nej, det gör jag inte. 
Är du blyg? Ja, det är jag. Men jag jobbar på min sociala sida! 
Vad tänker du på just nu? Att jag måste plugga och hur mycket det är som jag ska lära mig. 
 
Ja, här har ni lite extra information om mig! Jag tog bort några frågor som jag tyckte var lite för personliga.
Nu ska jag återgå till pluggandet! 

Kommentarer

Postat av: Ithrenniel

Publicerad 2014-04-06 22:35:02

Jag gillar sådana här listor! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela