HANNAMARTINA

KYCKLINGTACOS TILL LA FAMILIA

Publicerad 2014-04-02 20:03:54 i ALLMÄNT,

DET VAR JAG SOM GJORDE DEN!
Det blev jättegott och alla gillade det jättemycket! Det åt upp allt! YEY, vilket första intryck!!! Det var jättekul att laga mat själv också och jag längtar faktiskt till nästa onsdag, då jag ska laga mat igen. Då kanske det blir efterrätt också. Jag ska kolla lite inspiration idag. 
Jag la kycklingen i en lime marinad innan också- så det var jättegott! Kul med lite variation när det gäller tacos. Det var första gången jag åt kycklingtacos faktiskt. Men nu ska jag fixa lite i mitt rum. Imorgon tänkte jag visa upp en speciell bok som jag har pysslat med idag. Nu ska jag försöka plugga lite och sedan förbereda inför imorgon och sen sova! Imorgon blir det middag hos pappa! Mysigt!

Jag fick sms av farfar idag förresten och han har kommit hem nu efter operationen. Han har legat på sjukhus i 3 veckor nu så det var skönt för honom att komma hema och jag är glad för att allt har gott bra! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-04 22:55:41

ser gott ut, men har då aldrig testat med kyckling! :) Värt att testa tror jag :)

Svar: Det var gott!! Du borde testa! :)
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela