HANNAMARTINA

JUST A LITTLE "HI I'M STILL ALIVE" UPDATE

Publicerad 2014-04-06 19:41:23 i ALLMÄNT,

Yes, jag lever fortfarande och jag pluggar fortfarande. Har egentligen inte tid att blogga just nu, för jag vill skriva ner alla frågor innan jag ska duscha och sen gå och lägga mig. För jag börjar tidigt imorgon så då lägger jag mig tidigare! 
Jag har 1 fråga som jag inte har hela svaret på ännu och sen måste jag skriva ner ca 10 frågor till och man kan tro att det inte tar så lång tid att skriva ner det, men det är ganska långa svar på de frågorna. Väldigt jobbigt och jag börjar bli en aning stressad inför provet för det är så mycket man ska få in och provet är på tisdag!!! Men det är sista provet innan lovet och jag ska plugga så mycket som jag kan och göra mitt bästa. Mer än så kan jag inte göra. Men jag är ändå stressad och känner att jag inte kommer klara provet- men jag får inte tänka så, men jag kan inte hjälpa det! 
Men jag ska plugga järnet imorgon från när jag kommer hem tills jag släcker lampan. Sen ska jag plugga på de lite längre rasterna på tisdag också. Men jag lär mig ganska snabbt om jag läser flera gånger om och sen får mamma förhöra mig 2-3 ggr också. Det måste hon, haha! 
NU MÅSTE JAG FORTSÄTTA! 
Ps. Hinner säkert skriva något litet innan jag lägger mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela