HANNAMARTINA

I AM SO SORRY!

Publicerad 2014-04-14 18:38:53 i ALLMÄNT,

Förlåt, jag har verkligen varit dålig på att blogga de senaste dagarna! Bara min 30 dagars bilder kommer upp. Men nu när jag har lov så händer det inte speciellt mycket, så jag har inget att skriva om egentligen! 
Men igår så hände det lite grejer i alla fall! Jag var lite på stan med min mamma och lillasyster. Jag fick en sjal och en poncho av mamma för hon tyckte att jag såg så frusen ut. Tack mamma ♥
Sen fick jag även ringar och ett halsband som min lillasyster hade valt. Så gullig. 
Vid 16-tiden mötte jag upp Annie, vi åkte till Segagubben och köpte godis. Så kul att åka dit för jag bodde där när jag var mindre. Så åkte vi hem till henne och hon fixade lite i sitt rum och sånt, kollade lite på ett avsnitt på gladiatorerna. Sen åt vi tacos framför tv:n och kollade på en spansk film, den var ganska bra! Vi kollade klart på gladiatorerna efteråt, haha! Det var mysigt! Somnade gott sen för jag var så himla trött för jag hade varit upp till 4 kvällen innan, hehe... 
Men det var mysigt att sova hos henne. Idag så klev vi upp väldigt sent, åt frukost, gjorde oss i ordning och gick ut på en promenad, vi gick till slottskogen, gick omkring där, tog en fika och sen gick vi hem igen! Solen sken och det värmde även fast det blåste lite kyligt. 
Nu är jag hemma i alla fall och gör absolut ingenting- vilket är lite tråkigt. Mamma och Johan är och lämnar Frida hos sin farmor för hon ska sova där inatt så det kommer bli lite tomt här hemma. 
Ja, nu ska jag fortsätta att göra ingenting, så hörs vi senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela