HANNAMARTINA

HÄLFTEN KVAR...

Publicerad 2014-04-26 17:01:27 i ALLMÄNT,

Vad långsamt jag pluggar- men det är gansak långa frågor och de är lite svåra. Så jag har halva 6an kvar och 7, 8, 9 och 10an kvar. Men jag ska be mamma om hjälp där för hon kan hjälpa mig att få till bättre svar. 
Men de ska bli klara idag så jag bara kan öva sen. 
Nu har hon gjort det, haha! Så nu ska jag bara skriva resten- för hon hjälpte mig med själva basen. Så nu blev det mycket lättare för mig! 
Så nu tänkte jag göra klart allt, sen ska jag ta det lite lugnt, fixa med inlägget med kläderna som jag pratade om innan och sen öva på dem och sen tar jag lördagsledigt! Så jag ska försöka vara så effektiv som möjligt och få gjort det snabbt för jag är ganska bra på att vara långsamt. Det jag ska börja med är att sluta blogga! Haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela