HANNAMARTINA

...

Publicerad 2014-04-09 18:37:09 i ALLMÄNT,

Ledsen att jag inte har bloggat speciellt mycket idag.. Jag har inte varit på topp, varit ganska deppig och ledsen. Så tyvärr kommer det inte vara så jättebra uppdatering, ledsen för det. Men jag lovar att det blir bättre imorgon. Jag behöver bara en dag off. 
Igår bloggade om jag om funderingar som jag hade och vad jag skulle göra åt det... och idag gjorde jag någonting åt det och jag hade väl höjt mina förhoppningar för mycket så det gick väl inte som planerat. Allt sket sig faktiskt. Totalt! Jag vill inte att detta ska bli världens deppblogg, men ibland är man på botten och då är det så. En av anledningarna till varför jag inte kommer uppdatera så mycket idag. 
Men nu när jag ändå håller på att skriva så kan jag lika gärna berätta vad jag har gjort idag. Mamma väckte mig imorse, för jag är ledig och hon var sjuk, så hon var också hemma. Vi gjorde brunch, kollade på Girls Just Wanna Have Fun- älskar den filmen. Sen kom svaret som förstörde allt... mamma visste ingenting om detta så jag höll minnen fast jag bara vill lägga mig på golvet och stanna där. Men vi åkte till Frölunda Torg, jag köpte träningskläder (byxorna fick jag av mamma) och sen köpte jag en deo, skulle köpte lite grejer på Grand Parfymeri, men det blev inte så. Men jag får åka dit i helgen och köpa det. Vi fikade lite också, och då berättade jag allt för mamma. Hon hjälpte mig och vi pratade en del. Det känns tomt på något sätt nu när allt bara borta. Det värsta är väl att jag måste gå till skolan och se den här personen imorgon.. Martina, du får inte bryta ihop i skolan! Ta dig samman. 
Nu ska jag inte tråka ut er med mitt mörka jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela