HANNAMARTINA

EN LISTA MED FRÅGOR

Publicerad 2014-04-11 20:40:18 i FRÅGOR,

HAR DU ?
Folköl i kylen : Nej, men mammas kille har öl ute i sin "kyltunna".
Något husdjur : En hund och 2 fåglar
Någon favoriträtt : Tacos
Puder på dig : Nej, använder nästan aldrig puder. 
Några framtidsplaner : Nej, jag vet inte riktigt. Vi får väl se vad som händer helt enkelt! :)
Någon sjukdom : Nej, har migrän då och då. Men inget annat. 
Gymkort : Nej, men jag vill ha! 
En homosexuell kompis : Tror inte det, men skulle gärna vilja ha de!
Duschat idag : Ska göra det sen.
Någon kompis som snarkar : Åh, det här jag säkert, haha! Men jag tror Olivia snarkar lite?? (förlåt Olivia, hihi!) 
Någon vän som spelar i ett band : Nej.
Några mvg:n : Ja. 
Någon som förstår dig : Ja, några stycken! 
Något beroende : Nagellack, min telefon/dator och sömn ;)
Fikat idag : Faktiskt inte.
Nagellack : Åh gud jag, jag har över 100 i alla fall, men hur mycket över 100, vet jag inte. 
Någon vän som bor i ett annat land : Neeej...? Det har jag nog inte, vilket jag är glad över för annars skulle jag längta ihjäl mig! 
 
VEM ?
Avskyr du : Hehe, någon finns det ju i alla fall. 
Delar du mest minnen med : Om man tänker utanför familjen så är det nog Annie och Olivia ♥
Längtar du mest efter : Många, saknar vänner från min gamla klass och sen flera andra. 
Stör du dig på : Att jag har lite ont i huvudet just nu, åh! 
Gosar du med : Min hund ♥
Lagar mat : Oftast mamma, men jag lagar ju mat varje onsdag nu också! 
Diskar : Mamma eller Johan om det är handdiskning annars så har vi diskmaskin.
 
VILKEN ?
Tidning läser du : Har ingen speciell tidning som jag läser.
Buss åker du oftast : 16, 99an eller någon spårvagn. 
Dag fyller du år : Om det är dag så är det en torsdag detta året, men om det är datum så är det den 25:e september.
Årstid föredrar du : Sommar och hösten (för på hösten är det fortfarande ganska varmt i luften och jag fyller år då). 
Stad är du uppväxt i : Göteborg! 
 
VAD ?
Gör du nu : Kollar på film med min syster
Gör dig till en bra människa : Att jag bryr mig om andra, lyssnar på dem och sånt. 
Gör dig till en dålig människa : Att om jag har bestämt mig för något så är det så och inget annat kommer inte, kanske inte gör mig till en dålig människa men jag blir lite sur och sånt om man försöker ändra mina planer. 
Vill du arbeta med : Jag vill bli psykolog tror jag. 
Är roligast just nu : Att det är lov och att jag ska klippa mig imorgon! 
Har du på dig nu : Mörka jeans och en mörkblå tjocktröja från Abercrombie & Fitch
Har du för smink idag : Inget alls :)
Äger du för skor : Boots, converse, sandaler/ballerina, flip flops, klackskor osv. 
Har du för storlek i skor : 39-40
Läser du för bok : En bok om kärlek. 
Ska du göra nu : Gå ut med Karlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela