HANNAMARTINA

EN HELT VANLIG SÖNDAG

Publicerad 2014-04-06 13:53:40 i ALLMÄNT,

Hej på er och förlåt för att jag har väntat så länge med att blogga idag. Men jag har pluggat enda sen jag frukost. Min dag kommer att spenderas med plugg, mat, situps, städning, förberedelse för imorgon och en dusch! 
Men det regnar ute så det stör mig inte så mycket att jag ska behöav sitta inne i princip hela dagen, men jag ska försöka ta mig ute på en promenad eller något sånt bara för att få lite frisk luft för annars blir jag helt seg i huvudet.
 
Igår när jag pluggade så var mitt mål att bli klar med frågorna på kladdpappret så jag bara kunde skriva ner dem i min "inför prov"-bok men jag blev inte klar- vilket gjorde mig lite besviken, men jag orkade liksom inte sitta hela kvällen med det på en lördag. Men jag håller på att skriva rent de frågorna som jag har gjort och sen ska jag göra resten av frågorna, vilket är ca 9 st tror jag och sen ska jag även skriva rent dem också! Så förhoppningsvis blir jag klar hyfsat fort för jag har andra saker som jag vill göra/få gjort! 
 
Nu ska jag fortsätta plugga med jag ska se till att det kommer upp några lite roligare inlägg under dagen! 
Ha en fortsatt trevlig söndag! Hörs om ett tag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela