HANNAMARTINA

DRICKER TE

Publicerad 2014-04-05 14:22:54 i ALLMÄNT,

Hej på er! 
Har precis kommit hem från 2 olika bondgårdar som vi har varit på en stund för min lillasyster älskar djur. Nu har jag gjort en kopp te som jag ska dricka nu för att värma mig lite och så ska jag plugga! För jag har prov på tisdag. Sista provet innan lovet! YEEEY! 
Jag ska även måla om mina naglar för min lillasyster råkade förstöra dem igår. Men jag tycker bara att det är kul att måla dem- så det gör mig inget.
Är rätt trött/seg och lite illamående för vi har åkt rätt mycket bil och blir helt seg i huvudet, trött och illamående av det, vilket kanske inte passar så bra när man ska försöka plugga. Men jag får vila en stund och sen köra igång! Senare tänkte jag visa några enkla klänningar som är bra att ha för i princip alla årstider; det gäller bara klä sig efter väder med dem. Men bäst passar de nog för vår/sommaren. Så gå in och kolla lite senare för då kommer det inlägget upp, sen kommer förstås lite annars smått och gott upp under dagen! Hoppas alla har/fortsätter att ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela