HANNAMARTINA

DET ÄR SENT MEN INTE FÖRSENT

Publicerad 2014-04-20 22:51:38 i ALLMÄNT,

Jag lovade bilder och nu har några stycken. Inte många, men jag har lite bilder på hur det ser ut här hos pappa på landet. Tänkte lägga upp det nu innan jag snart ska sova. Är trött och helt utmattad. Vi har eldat hur mycket som helst, burit massa pinnar och sånt, lagat mat, busat med Eddie och hållit igång hela dagen. Men det har varit kul. Så nu ska det bli skönt att sova. Pricken ligger intill mig och sover som en stock! Hoppas alla har haft en skön dag. Solen har ju varit framme hela dagen, inga moln eller någonting! Så himla skönt. Men ett tag innan jag åkte till landet så var det så varmt att jag blev tokig för jag hade inte så svala kläder med mig för let's face it, vi bor i Sverige. Men jag fick låna en t-shirt av Johan så var lite bättre och svalkade det skönt när vinden kom. Men nu ska jag mysa lite och sen sova. Vi hörs imorgon! 






Kommentarer

Postat av: Viveca

Publicerad 2014-04-22 09:55:40

Hej hjärtat!

Du har tydligen haft en härlig helg.

Hoppas vi ses snart!

Kram farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela