HANNAMARTINA

BLÅTT ÄR FLOTT

Publicerad 2014-04-25 09:07:55 i ALLMÄNT,

Godmorgon! 
Sitter på bussen och lyssnar på musik. Standard för mig på morgonen, kan inte leva utan min musik! 
Det duggregnade lite när jag tittade ut och jag blev lite glad för då kunde jag ta på mig min blåa tunna regnjacka. Älskar den. Den är sval och har jättefin färg! Jag är blå idag. Mörka blåa jeans, en vit blus med blåa kameror på, ljusblå jacka och mina marinblå converse :) 
Kan ta bild på det sen! 
Ha en fin fredag!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela