HANNAMARTINA

3 TIMMARS SKOLDAG

Publicerad 2014-04-07 13:58:18 i ALLMÄNT,

Ja, väldigt värt att gå till skolan faktiskt! Började 8.00 och trodde jag skulle sluta 14.10, men så fick vi reda på att våran svenskalärare var sjuk, så fick gå hem vid 11. Yeeey! 
Jag hade nationella prov i engelska; speaking. Det gick bra! Han tyckte vi var jätteduktiga och jag fick B. Så jag är nöjd!
Gick in på H&M innan jag åkte hem för att kolla efter de klänningarna som jag visade härom dagen- men de fanns inte i de färger jag vil ha, uatn bara ljusgrå, mörkgrå och turkos. Så jag får kolla på en annan H&M nästa gång. Men jag köpte en puderrosa långkjol istället. Den är jättefin och kostade bara 99kr. Lite svårt att få en fin bild på den. Men ska ta kort på den på onsdag när jag är ledig och kan lägga lite mer tid på att få till en bra bild. För som sagt så ska jag plugga resten av dagen/kvällen. Känns som klockan är fyra med den är bara två! 
Har ätit en massa mat, är fortfarande ganska seg i huvudet men annars är det bra! 
Bild på naglarna kommer om en stund! 
Hoppas alla har en bra måndag, även om måndagar inte är allas favoritdag :)
 
Ps. Påskharen, hoppas du funderar på att ge mig ett bidrag till den där Polaroid kameran som jag visade häromdagen... hihi, man kan ju alltid hoppas liksom! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela