HANNAMARTINA

10 SAKER SOM ÄR DE BÄSTA SAKERNA

Publicerad 2014-04-06 15:45:00 i ALLMÄNT,

1. Riktigt god mat! 
2. Underbara minnen med vänner och familj.
3. När jag får gjort det jag vill göra.
4. När jag inte kan vara arg på mina kompisar för de får mig att skratta när jag försöker vara sur.
5. När jag klarar av någonting jag inte trodde att jag skulle kunna klara av.
6. Känslan av att vara kär och kärleken blir besvarad.
7. När man får gå och lägga sig efter en lång och slitsam dag.
8. När man vaknar på morgonen och känner att man faktiskt är riktigt utvilad! 
9. De dagarna som man känner sig som snyggast, gladast, roligast och ALLT går bra, är roligt, man skrattar och roliga saker händer- allt går som man vill att det ska gå. Men får ögonkontakt med den man har en liten crush på och ler, man skrattar hela dagen med sina kompisar, läxorna är lätta och blir klara fort och man äter godaste middagen med familjen och pratar om dagen och har roligt tillsammans. 
10. När man får en kram när man verkligen behöver en.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela