HANNAMARTINA

035 CANDYFLOSS

Publicerad 2014-04-04 19:12:40 i

Precis målat naglarna! Det var ett tag sen, men de har varit väldigt korta så då har jag inte målat dem men nu börjar de komma igång att växa så snart är de långa igen och få ska jag ta hand om dem bättre för de är väldigt sköra och går av/ flisar sig. Men jag ska ta hand om dem mer och inte hålla på att pilla så mycket. Jag biter inte längre med jag pillar otroligt mycket på dem. Och de går av lättare då. Men nu ska jag ta hand om dem ordentlig och göra den starka och köpa ett lack som får naglarna att hålla bättre och göra så att de inte flisar sig så mycket. Blev det fint? 


Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2014-04-04 23:01:24

åh vad fint nagellack! kram :)

Svar: Tack så mycket! Kram :)
Martina Stolt-Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela