HANNAMARTINA

WOULD YOU RATHER...?

Publicerad 2013-11-27 22:04:42 i FRÅGOR,

Beauty edition! 
 
1. Skulle du hellre förlora alla dina mascaror, eyeliners, läppstift/läppglans eller alla dina paletter och ögonskuggor?
Svar: Jag skulle nog välja att förlora att mina paletter och ögonskuggor, för jag använder det ändå inte så mycket. Mascara och läppstift, använder jag mest! 
 
2. Skulle du hellre klippa av allt hår (så du inte har något hår kvar) eller aldrig klippa dig igen?
Svar: Oj... jag skulle nog aldrig klippa det igen tror jag. Shit va det skulle se ut, haha!
 
3. Skulle du hellre ha en koralaktig "kindfärg" eller rosa? 
Svar: Tror rosa skulle varit bäst, det är ändå det använder om jag vill få rosigare kinder.. 
 
4. Ifall du hade 1000 dollar (ca 6000 svenska kronor) att spendera skulle du då köpa kläder eller smink?
Svar: Kläder, för det är ändå det jag använder mest. Helst skulle jag ju vilja köpa både kläder och skönhetsgrejer. Men jag ska välja en, så blir det kläder. För jag använder inte så jätte mycket smink. 
 
5. Skulle du hellre ha läppstift som eyeliner eller eyeliner som läppstift?
Svar: Läppstift som eyeliner, för att det finns ju svarta läppstift som man kan använda. Så det skulle nog kunna funka. 
 
6. Skulle du hellre bara köpa från MAC eller Sephora? 
Svar: Jag har varit på Sephora men jag har aldrig köpt smink därifrån. Men jag har testat MAC produkter, och de verkar bra. Så jag skulle nog välja MAC. Men Sephora kanske är bättre? Får väl testa. 
 
7. Skulle du hellre bara använda en ögonskugga eller en läppfärg för resten av ditt liv?
Svar: Bara använda en ögonskugga. Men kan ju ta en ganska naturlig färg. 
 
8. Skulle du hellre bara få använda vinterkläder på sommaren eller sommarkläder på vintern?
Svar: Jag skulle nog ta sommarkläder på vintern, jag får lösa det på något sätt ifall det någonsin skulle bli så. Det låter väldigt kallt. Men jag skulle inte klara av att ha vinterkläder på sommaren. 
 
9. Skulle du hellre ha mörka naglar eller ljusa naglar året runt?
Svar: Ljusa naglar året runt. Jag har nästan alltid ljusa naglar ändå, så det passar ju bra! 
 
10. Skulle du hellre ge upp din favorit läpp produkt eller din favorit ögonprodukt?
Svar: Oj, va svårt..! Jag kan ju inte leva utan mina läppbalsam... och inte heller masacara, jag använder det inte så ofta, men jag skulle ändå inte kunna ge upp det... Så nej jag tänker inte svara på det... hehe
 
11. Skulle du hellre bara kunna ha ditt hår i en hästsvans eller i en knut?
Svar: Definitivt hästvans. Jag gillar det bättre än att ha en knut. 
 
12. Skulle du hellre aldrig kunna måla naglarna eller aldrig kunna använda läppglans?
Svar: Det beror på hur man menar med läppglans, om det är läppglans eller läppstift, eller läppbalsam. För då hade jag inte kunnat välja någon utav dem. Men vi utgår från att de menar läppglans. Och då skulle jag välja att aldrig kunna använda läppglans. Jag älskar nagellack och måla naglarna, som ni vet, hihi.
 
13. Skulle du hellre raka dina ögonbryn och ha inga alls eller fylla i dem varje dag?
Svar: Fylla i dem varje dag, det gör jag nästan alltid ändå :)
 
14. Skulle du hellre leva utan smink eller nagellack?
Svar: Nej, men vad är detta för fråga. Det kan jag ju inte svara på. Visst jag använder inte smink så ofta, men när jag vill det, så vill jag ju ha möjligheten. Och måla naglarna och ha nagellack är ju självklart att jag vill! Nej, den tänker jag inte heller svara på... hehe! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela