HANNAMARTINA

WHAT'S IN MY SCHOOL BAG

Publicerad 2013-11-03 17:20:00 i ALLMÄNT,

Jag tänkte visa er vad jag har i min skolväska, förutom studieböcker! 
Det här är min skolväska, den är mörklila, men det syns inte i ljuset för det är dåligt ljus nu när det är mörkt.
 
I min väska har jag: Ett 7 ämnesblock, pennfack, läkerol (bra att ha på hösten), läppsyl, clementin (brukar äta frukt som mellanmål i skolan), paraply (eftersom det regnar hela tiden nu), necessär, nycklar, plånbok, hörlurar, tuggummi och den lilla "bollen" eller vad man ska kalla det som ligger längst ner till höger är en stressboll- lugnar än när man är stressad. 
I min necessär har jag: En hand- & nagelkräm, deo, 8 hour cream från Elisabeth Arden, torrschampo, hårsnoddar, hårnålar, nagelfil, fickspegel med hårborste och min pillerburk (jag får lätt ont i huvudet- jag har migrän nämligen, så jag måste alltid ha med mig den. 
(Förlåt att bilderna är lite suddiga med jag orkade inte ta fram min kamera och hålla på, men annars ska jag försöka ta bilder med den annars!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela