HANNAMARTINA

TIPS: HÖSTEN/VINTERNS MODE

Publicerad 2013-11-21 20:31:07 i TIPS,

Tänkte tipsa lite hur jag kommer klä mig under hösten/vinterns mode. Trenden just nu är ju färgerna: svart, vitt, mörkblått, beige m.fl. Så ska det vara randigt, prickigt, rutigt, glittrigt osv. Raka linjer och lite konstiga former, fuskpäls m.m. Jag följer inte riktigt trenden, om jag hittar något fint bland de kläder som kommer ut så köper jag det. Men det är inte så att jag följer trenden och byter stil varje gång det kommer nya trender. 
I alla fall, nu när det är mycket enkla färger som svart och vittt, så kan det ju vara roligt att lägga till lite färg. Om man till exempel har på sig en svart kjol så kan man lägga till en färgstark tjocktröja eller något sånt. Det blir lite roligare då, man blir lite gladare av färg. De är ju fint att bara ha svart och sånt, men ibland kan det vara fint med en lite färgklick till också. Behöver inte var tröja, utan det kan var byxor, accessoarer, väska, jacka, halsduk eller vad som helst som syns! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Martina

Välkommen till min lilla blogg som inte är lika cool och utrustad som andra bloggar... men den är enkel och har förhoppningsvis intressanta inlägg! Jag skriver om min diabetes som jag fick i början av 2015, mitt liv, saker jag tycker om och annat smått och gott. Vad roligt att du tittade in och hoppas att du stannar kvar och läser! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela